ششصد (۶۰۰) تن ایتام در ولایت ننگرهار کمک های مواد غذائی را دریافت نمودند

nasrat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴
mmd

مؤسسه خیریه لیف در هماهنگی با ریاست امور شهدا و معلولین ولایت ننگرهار به ششصد (۶۰۰) تن ایتام در ولسوالی کامه آن ولایت کمک های مواد غذایی که شامل آرد، روغن، بوره، آرد سوجی، دال و مکرونی می شد، توزیع نمودند همچنان برای ایتام متذکره البسه زمستانی نیز توزیع گردید.

هنگام توزیع مساعدت های متذکره محترم محمد صابر ځواک رئیس امور شهدا و معلولین ولایت ننگرهار صحبت نموده افزود: " ما به منظور ارایه خدمات به ایتام، خانم های بیوه و افراد دارای معلولیت در این ولایت مؤظف شده ایم و به تلاش های خستگی ناپذیر خود برای ارائه خدمات بهتر و جلب کمک های بیشتر از سوی مؤسسات خیریه به این قشر ادامه خواهیم داد تا باشد به مشکلات فراه آنها رسیدگی بهتری صورت بگیرد."

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۳۹
Background image

رئیس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین به منظور فعال نمودن دوباره کال سنتر با نماینده شرکت مخابراتی افغان بیسیم ملاقات نمود

طی این ملاقات محترم مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی و اداری، محترم مفتی فیصل خاموش رئیس اطلاعات و ارتباط عامه، نمایندگان آمریت های تکنالوجی معلوماتی و تدارکات این وزارت و شرکت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۳:۳۲
Background image

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا روند تصفیۀ خانه به خانه ایتام، خانم های بیوه و معلولین در آن ولایت را آغاز نموده است

به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در روند تثبیت و ثبت ایتام، زنان بیوه و معلولین، روند تصفیۀ خانه به خانه از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا آغاز شده و به خوبی به پیش میرود.

محتر. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۹:۲۷
Background image

روند تصفیۀ خانه به خانه ایتام، خانم های بیوه و معلولین از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا جریان دارد

به اساس راهنمایی محترم مولوی محمد نبی وهاج رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا در ولسوالی های یوسف خیل، يحيٰ خیل، زرغون شهر، جانی خیل، دیله خوشامند، وازیخواه، تروی، ورممی، گومل،. . .

BACK TO NEWS