معین وزارت امور شهدا و معلولین با رئیس توسعه اجتماعی اتحادیه اروپا ملاقات کرد

nasrat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۳/۱۸ - ۱۳:۵۸
mmd

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین وزارت امور شهدا و معلولین با محترم ویم ریپما رئیس بخش توسعه اجتماعی اتحادیه اروپا در دفتر کاری اش ملاقات نمود.

در این دیدار ویم ریپما رئیس بخش توسعه اجتماعی اتحادیه اروپا پیرامون کمک‌ های بشر دوستانه  این اتحادیه در بخش های مختلف به مردم افغانستان صحبت نموده افزود: اتحادیه اروپا بر رساندن کمک های بشر دوستانه به مردم افغانستان از طریق نهاد های امداد رسان همچنان متعهد است.

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین وزارت امور شهدا و معلولین هم پیرامون مشکلات و چالش های فراروی افراد دارای معلولیت صحبت نموده و از آقای ویم ریپماخواست تا به افراد دارای معلولیت در بخش های مختلف چون آموزش های حرفوی، فراهم‌ نمودن ویلچرها، و همچنان زمینه ساخت اعضای مصنوعی را مساعد سازد.

آقای ریپما رئیس بخش توسعه اجتماعی اتحادیه اروپا هم بر مساعدت های دراز مدت با افراد دارای معلولیت تاکید نموده و تعهد نمود، تا زمینه آموزش های حرفوی و امکانات لازم برای بهتر زیستن این قشر فراهم نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۸:۴۲
Background image

ورکشاپ آموزشی برای مدیران هشت ولسوالی ولایت پکتیا در ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت برگزار شد

ورکشاپ متذکره که با حضور داشت محترم مولوی محمد نبی محمدی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا برگزار گردید، در آن به مدیران مربوطه هشت ولسوالی آن ولایت بر اساس فیصله جدید رهبری وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۸:۱۳
Background image

با دوصدو هفتاد (۲۷۰) خانواده فدایان (استشهادیان)در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی صورت گرفته است

بر اساس هدایت رهبری وزارت امور شهدا و معلولین و با سعی و تلاش آمریت شهدای خاص به (۲۷۰) خانواده های فدایان (استشهادیان) در ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست و غزنی کمک های نقدی مدنظر گرفته شده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۱:۳۲
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا با تعدادی خانواده های شهدا در ولسوالی اُرگون کمک نقدی نمود

محترم مولوی محمد نبی وهاج، رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا را که مدیران امور شهدا و معلولین ولسوالی های یوسف خیل و اُرگون همراهی می نمود، ضمن ملاقات با برخی خانواده های شهدای. . .

BACK TO NEWS