ارایه خدمات برای ورثه شهدا و معلولین در ولایات همانند مرکز سریع و شفاف عرضه می‌گردد

sadiq_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۱/۱۱ - ۸:۵۴
a

ارایه خدمات برای ورثه شهدا و معلولین در ولایات همانند مرکز سریع و شفاف عرضه می‌گردد

ورکشاپ سه روزه‌ی همآهنگی و ارتقای ظرفیت آمران امور ولایتی با سخنان اختطامیه سر پرست وزیر امور شهدا و معلولین خاتمه یافت.

در روز اخیر این ورکشاپ پوهنمل حمیدالله فاروقی طی سخنان شان از زحمات و تلاش های سه روزه آمران ولایتی ابراز امتنان نموده گفتند، راه اندازی همچون ورکشاپ های آموزشی باعث ارتقای بیشتر ظرفیت ها و تجارب در راستای غنامندی میادین کاری و ارایه خدمت معیاری به ورثه شهدا و اشخاص دارای معلولیت ولایت ها می‌شود.

پوهنمل فاروقی خاطر نشان نمود که، همه خواست ها، مشکلات و پیشنهادات آمران ولایتی ما که در این سه روز مورد بحث قرار گرفته، یکایک یادداشت شده و از سوی هیئت رهبری و مسوولان مرکزی توحید و جمع بنده می‌شود که بعد به آنها رسیدگی جدی و همه جانبه خواهد شد.

آقای فاروقی گفت: با تاسف که همه روزه آمار شهدا و معلولین ما در حال افزایش است که این باعث می‌شود تا ما بیشتر در راستای تامین حقوق و امتیازات شان صادقانه تلاش نماییم.

آقای فاروقی اضافه نمود که، ورثه شهدا و معلولین از نیازمند ترین قشر جامعه به شمار می‌روند، جهت بقا و آسایش کشور و ملت شان قربانی های بی‌شماری داده اند، امیدوارم تا همه خدمات به موقع از سوی مسوولان زیربط خصوصاً در ولایات به آنان عرضه گردد و هیچ نوع کم‌کاری در زمینه قابل قبول نمی‌باشد.

آقای فاروقی ضمن تمجید از کارکردهای مسوولان ولایتی، رهنمودهای لازمی را جهت تسریع و بهتر شدن خدمات به آنان سپرده اشاره نمودند، اساسی ترین هدف من با آمدنم در این وزارت تنطیم هرچه بیشتر و بهتر امورات و ایجاد یک تغییر بنیادی و همه‌جانبه در زندگی قشر مذکور می‌باشد. وی گفت، همه دست آوردهای مرکز و ولایات نتیجه تلاش های بی شایبه مسوولان مربوطه می‌باشد و با تعهد، کار گروهی و اخلاص نیک می‌توان این دست آوردها را وسعت بیشتر داد.

در اخیر ورکشاپ تقدیرنامه ها برای آمران ولایتی از سوی هیئت رهبری وزارت امور شهدا و معلولین نیز تفویض گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۸
Background image

کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی وزارت امور شهدا و معلولین، جلسه برگزار نمود

کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی که قبلا در این وزارت ایجاد گردیده، جلسه را در ریاست منابع بشری این وزارت برگزار نموده و در آن پیرامون ایجاد و ترتیب طرزالعمل تمویل و تقسیم صندوق حمایوی ایتام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۲
Background image

رئيس امور شهدا و معلولین ولايت بلخ با رئيس صلیب سرخ آن ولايت ملاقات نمود

محترم مولوی جان محمد حکمت رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بلخ با محترم فتح محمد واحدی رئیس کمیته صلیب سرخ در آن ولایت ملاقات نمودند طی این ملاقات مولوی جان محمد حکمت برای افراد دارای. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۲
Background image

ریاست امور شهداء ومعلولین ولایت فاریاب ورکشاپ آموزشی را برای مدیران ولسوالی ها و مدیران اداری آن ولایت برگزار نمود

ورکشاپ متذکره به اساس فیصله جدید رهبری وزارت امور شهداء ومعلولین به مدیران ولسوالی ها و ولایت فاریاب تدویر یافته بود که در آن پیرامون ارتقای ظرفیت کاری مدیران ولسوالی ها در بخش های. . .

BACK TO NEWS