رییس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین از ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا بازدید بعمل آورد

nasrat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۵/۱۲ - ۱۵:۴۷
mmd

مولوی کلیم الله افغان رییس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین در رأس یک هیئت طی سلسله سفرهای ولایتی از ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا دیدن نمود. در این سفر که مولوی کلیم الله افغان را قاری محمد امین درویش رئیس مالی و حسابی، هیاتی از ریاست های نظارت و ارزیابی، تفتیش و منابع بشری وزارت امور شهدا و معلولین همراهی مینمود چگونگی روند کارکردهای ریاست شهدا و معلولین ولایت پکتیکا را به بررسی گرفته مشکلات و چالش های فراه راه  این ریاست را استماع نمودند.

هیات اعزامی وزارت امور شهدا و معلولین بعد از استماع چالش ها و مشکلات آن ریاست، ارزیابی کلی از کارمندان ریاست متذکره را انجام داده و رهنمودهای لازم را به منظور بهبود چگونگی اداره ارایه کرده و در ضمن در رابطه به چگونگی تسریع روند به موقع مصرف بودجه تآکید صورت گرفته و چالش ها و مشکلات که سد راه مصرف بودجه قرار داشت، راه های حل آن تشخیص و موانع سد راه آن برداشته شد.

هیات اعزامی وزارت شهدا و معلولین بعد از بررسی ریاست های امور شهدا و معلولین ولایات لوګر، پکتیا، خوست و پکتیکا قرار است ریاست های امور شهدا و معلولین ولایات زابل، غزنی و میدان وردک را نیز به بررسی گرفته رهنمودها و راه حل های لازم را به منظور حل چالش های که سد راه ریاست های متذکره قرار دارد را بردارند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۸:۴۲
Background image

ورکشاپ آموزشی برای مدیران هشت ولسوالی ولایت پکتیا در ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت برگزار شد

ورکشاپ متذکره که با حضور داشت محترم مولوی محمد نبی محمدی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا برگزار گردید، در آن به مدیران مربوطه هشت ولسوالی آن ولایت بر اساس فیصله جدید رهبری وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۸:۱۳
Background image

با دوصدو هفتاد (۲۷۰) خانواده فدایان (استشهادیان)در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی صورت گرفته است

بر اساس هدایت رهبری وزارت امور شهدا و معلولین و با سعی و تلاش آمریت شهدای خاص به (۲۷۰) خانواده های فدایان (استشهادیان) در ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست و غزنی کمک های نقدی مدنظر گرفته شده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۱:۳۲
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا با تعدادی خانواده های شهدا در ولسوالی اُرگون کمک نقدی نمود

محترم مولوی محمد نبی وهاج، رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا را که مدیران امور شهدا و معلولین ولسوالی های یوسف خیل و اُرگون همراهی می نمود، ضمن ملاقات با برخی خانواده های شهدای. . .

BACK TO NEWS