آمر تدارکات وزارت امور شهدا و معلولین معرفی و به کار آغاز نمود

nasrat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۳/۴ - ۱۳:۳۵
mmd

در برنامه که به همین منظور در وزارت امور شهدا و معلولین تدویر یافته بود در آن محترم مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی و اداری، محترم مولوی محمد موسی صدیقی رئیس منابع بشری، محترم مولوی مفتی عبدالاحد مسعود رئیس دعوت و ارشاد، محترم ملا عبدالرحمن فهیم رئیس خدمات اداری و همچنان برخی از کارمندان این وزارت نیز اشتراک ورزیده بودند.

محترم قاری عبدالباسط به اساس پیشنهاد ریاست منابع بشری و بر حسب لزوم دید مقام وزارت امور شهدا و معلولین به حیث آمر تدارکات به کارمندان آن آمریت معرفی گردید.

در این مراسم محترم مولوی کلیم الله افغان رئيس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین از تلاش های صادقانه  کارمندان آمریت تدارکات این وزارت در راستای ارایه خدمات معیاری و دوامدار اظهار قدر دانی نموده افزود: وزارت امورشهدا و معلولین از وزارت‌های کلیدی به‌ شمار می‌رود که وظایف مهمی را در راستای ارایه خدمت گذاری به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت به عهده دارد که خوشبختانه به اثر سعی و تلاش، مسؤلین و کارمندان این وزارت توانسته اند خدمات بهتر را به اسرع وقت به مراجعین ارایه نمایند.

در این این مراسم همچنان محترم مولوی محمد موسی صدیقی رئیس منابع بشری وزارت امور شهدا و معلولین، آمریت تدارکات را بخش مهم و کلیدی این وزارت عنوان نموده افزود؛ رهبری وزارت امور شهدا و معلولین همیشه تلاش می ورزد تا خدمات بهتری را به قشر مستضعف و نیازمند جامعه ( یتیمان، زنان بیوه و افراد دارای معلولیت) به گونه شفاف و به موقع ارایه نمایند.موصوف همچنان به آمر جدید تدارکات آرزوی موفقیت نمود.

در اخیر این مراسم محترم مفتی عبدالاحد مسعود رئیس دعوت و ارشاد این وزارت نیز پیرامون مسؤلیت های مسلمانان در تقویت و خدمت گذاری به نظام اسلامی صحبت نمود. موصوف از آمر جدید تدارکات خواست تا وظایف محوله خویش را با ایمانداری و اخلاص کامل انجام دهد

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۷
Background image

جلسه به منظور بهبود روند کاری در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پنجشیر تدویر گردید

جلسه متذکره که به ریاست محترم مولوی کمال الدین رحیمي رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پنجشبر تدویر یافته بود، در آن کارمندان ریاست متذکره و مدیران مربوطه ولسوالی های آن ولایت اشتراک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۷:۵۸
Background image

برای پنجصد (۵۰۰) تن ایتام در ولایت لغمان مواد خوراکی توزیع گردید

مؤسسه خیریه (HHRD) در هماهنگی با ریاست امور شهدا و معلولین ولایت لغمان برای پنجصد(۵۰۰)  تن ایتام مستحق مواد خوراکی که شامل آرد، برنج، روغن، بوره، لوبیا، و نمک می شد، توزیع نمودند.

در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۴:۵۸
Background image

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین امور شهدا و معلولین از روند ساخت مسجد در صحن این وزارت بازدید بعمل آورد

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین امور شهدا و معلولین وزارت امور شهدا و معلولین که محترم مفتی فیصل خاموش رئیس اطلاعات و ارتباط عامه این وزارت و محترم مولوی سردار محمد حبیب رئیس اداری. . .

BACK TO NEWS