بازدید از انستیتوت تحقیقات ملی معلولین !

farahmand_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۹/۴ - ۱۰:۱
mmd

مولوی عبدالرزاق آخوند معین خدمات اجتماعی وزارت امور شهدا و معلولین روز چهارشنبه 3 قوس از انستیتوت تحقیقات ملی معلولین دیدن نمود.

 

در جلسه‌ی که در انستیتوت برگزار شد، آقای عبدالرزاق آخوند از آمرین پنچ‌گانه انستیتوت تحقیقات ملی معلولین خواستار معلومات کلی روی نحوه فعالیت‌، ظرفیت و چگونگی تحقیق انستیتوت ملی معلولین شدند.

 

آمرین انستیتوت تحقیقات ملی معلولین با ارائه پاسخ و چگونگی فعالیت‌ و عرضه خدمات، به معین وزارت شهدا و معلولین معلومات دادند.

 

در این جلسه که رییس عمومی مالی و اداری و رییس منابع بشری وزارت شهدا و معلولین نیز حضور داشت، که کدام در حیطه‌ی صلاحیت و وظایف شان از آمرین جویای معلومات شدند.

 

همچنان در اخیر ضمن بازدید از شعبات و امکانات موجود در انستیتوت با معلولین که در انستیتوت تحقیقات ملی معلولین بود‌ و باش دارند دیدن نموده و نظریات معلولین را استماع نمودند و همچنان برای معلولین پول نقد توزیع کردند.

 

مولوی عبدالرزاق اخوند و روسای وزارت شهدا و معلولین وعده سپردند که برای شهدا و معلولین خدمات بیشتری صورت خواهد گرفت و انستیتوت تحقیقات ملی معلولین به کار های خود ادامه دهند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۱:۳۱
Background image

به بیست و یک (۲۱) تن از افراد معلول مستحق در ولایت پکتیکا ویلچر توزیع گردید

یک مؤسسه خیریه در هماهنگی با ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا به (۲۱) تن از افراد معلول مستحق ویلچر توزیع نمود.

حین توزیع ویلچرهای متذکره محترم مولوی محمد نبی وهاج رئیس امور شهدا. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۲۸
Background image

به منظور بهبود روند کاری و ارایه خدمات بهتر و به موقع به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت، جلسه در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت لغمان دایر گردید

جلسه متذکره که به ریاست محترم الحاج فیض الله جواد رئیس امور شهدا و معلولین ولایت لغمان برگزار گردیده بود، در آن مدیران ولسوالی ها و کارمندان مربوطه آن ریاست اشتراک نموده بودند.

در این. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۲۶
Background image

هیئت وزارت امور شهدا و معلولین به منظور توزیع مساعدت های نقدی به افراد دارای معلولیت به برخی از ولایات کشور سفر نمود

به اساس هدایت مقام وزارت امور شهدا و معلولین هيئتی به ریاست محترم مولوی محمد موسی صدیقی رئیس منابع بشری این وزارت، که محترم مفتی عبدالاحد مسعود رئیس دعوت و ارشاد در ترکیب آن شامل بود،. . .

BACK TO NEWS