به سه صد خانواده ی افراد دارای معلولیت و ورثه شهدا توزیع بسته های خوراکی‌ صورت گرفت

farahmand_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱/۲۵ - ۱۰:۳۲
mmd

به تعداد سه صد خانواده ی افراد دارای معلولیت و ورثه شهدا از بسته های کمکی بنیاد خیریه (Humanity Welfare Trust) کشور پاکستان بهره مند شدند. این بسته های خوراکی که شامل آرد، روغن، لوبیا، برنج و نخود می شد از سوی بنیاد خیریه فوق در ولسوالی قره باغ ولایت کابل در هماهنگی با وزارت امور شهدا و معلولین صورت گرفت.

طیب شبیر مسوول بنیاد خیریه (Humanity Welfare Trust) در جریان توزیع کمک ها از موسسات و نهاد های خیریه خارجی خواست تا مردم افغانستان را در این شرایط ناگوار اقتصادی فراموش نکنند و به این مردم آسیب دیده به اندازه توان شان همکاری و مساعدت های لازم انجام دهند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۱:۱۳
Background image

برنامه آموزش های فنی و حرفوی پنج ماهه برای یکصد و سی (۱۳۰) تن از ایتام و معلولین مستحق در مرکز حمایوی ورثۀ شهدا و معلولین آغاز گردید

برنامه آموزش های فنی و حرفوی در بخش های ترمیم مبایل، یخچال، آیرکندیشن، وسایل برقی منزل، موتر، موترسایکل، جنراتور، کمپیوتر و آموزش حرفۀ خیاطی به حمایت مالی مؤسسۀ خیریه (HHRD) برای. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۱:۱۳
Background image

بیست و پنج (۲۵) تن از ایتام و معلولین بعد از تکمیل دوره آموزش های حرفوی در ولایت کندهار فارغ گردیدند

به اثر سعی و تلاش مسؤلین ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کندهار و با حمایت مالی مؤسسه خیریه منابع بشری، (۲۵) تن ایتام و معلولین که در دوره آموزش های حرفوی، در بخش صابون سازی و شامپوسازی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۳:۲۰
Background image

برای دو هزارو شصت و نه (۲۰۶۹) تن ایتام و خانواده های بی سرپرست کمک های عیدی توزیع گردید

این کمک های عیدی از طرف بنیاد خیریه آیت الله العظمی فیاض و به همکاری ریاست امور شهدا و معلولین ولایت باميان توزیع گردید. در ضمن برای هر فرد مبلغ ۴۰۰ افغانی پول نقد نیز پرداخت گردید.

مح. . .

BACK TO NEWS