بر تسریع امورات مالی و اداری وزارت تاکید شد

farahmand_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۱ - ۹:۶
مالی و اداری

به منظور تقویت هماهنگی و تسریع امور مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین جلسه ای با حضور آقای ضیاالحق فضلی سرپرست ریاست عمومی مالی و اداری تدویر گردیده و پیرامون چگونگی تقویت همکاری ها و بهبود وضعیت، بحث و تبادل نظر صورت گرفت

در این جلسه که روسای بخش‌های مختلف و کارمندان این وزارت اشتراک داشتند، آقای فضلی یادآور شد که به منظور موثریت فعالیت‌ها باید به شکل تیمی کار شود و هماهنگی میان تمام بخش‌ها تقویت گردد.

وی از تمام مسوولین مربوطه خواستند در این زمینه تلاش نمایند.

همچنان در این جلسه روسای بخش‌های مختلف و کارمندان نظریات و چالش بخش‌های مربوطه را مطرح نموده و وعده نمود که جهت بهبود وضعیت تلاش‌های همه جانبه را خواهند نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۸:۱۳
Background image

با دوصدو هفتاد (۲۷۰) خانواده فدایان (استشهادیان)در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی صورت گرفته است

بر اساس هدایت رهبری وزارت امور شهدا و معلولین و با سعی و تلاش آمریت شهدای خاص به (۲۷۰) خانواده های فدایان (استشهادیان) در ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست و غزنی کمک های نقدی مدنظر گرفته شده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۱:۱۳
Background image

برنامه آموزش های فنی و حرفوی پنج ماهه برای یکصد و سی (۱۳۰) تن از ایتام و معلولین مستحق در مرکز حمایوی ورثۀ شهدا و معلولین آغاز گردید

برنامه آموزش های فنی و حرفوی در بخش های ترمیم مبایل، یخچال، آیرکندیشن، وسایل برقی منزل، موتر، موترسایکل، جنراتور، کمپیوتر و آموزش حرفۀ خیاطی به حمایت مالی مؤسسۀ خیریه (HHRD) برای. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۱:۱۳
Background image

بیست و پنج (۲۵) تن از ایتام و معلولین بعد از تکمیل دوره آموزش های حرفوی در ولایت کندهار فارغ گردیدند

به اثر سعی و تلاش مسؤلین ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کندهار و با حمایت مالی مؤسسه خیریه منابع بشری، (۲۵) تن ایتام و معلولین که در دوره آموزش های حرفوی، در بخش صابون سازی و شامپوسازی. . .

BACK TO NEWS