جلسه به منظور بهبود روند کاری در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت تخار دایر گردید

nasrat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۲:۴۴
mmd

جلسه فوق الذکر که به ریاست محترم مولوی فضل الحق رسا رئیس امور شهدا و معلولین ولایت تخار تدویر یافته بود، در آن مدیران ولسوالی ها و کارمندان مربوطه آن ریاست اشتراک ورزیده بودند.

در این جلسه محترم مولوی فضل الحق رسا در مورد اهداف و برنامه های این ریاست در سال مالی ۱۴۰۳ همچنان رفع موانع مقابل این ریاست در سال جاری، روند تثبیت و ثبت نام ایتام، خانم های بیوه و معلولین بر اساس طرح وزارت امور شهدا و معلولین، روند تصفیه خانه به خانه بر اساس فهرست تنظیم شده و همچنان ارائه خدمات به موقع و بهتر به افراد مستحق بحث نمودند.

وی همچنان از کارمندان ریاست مذکور خواست مسئولیت های محوله را امانت الهی بدانند و از هر نوع فساد، تخلف، فعالیت های غیرقانونی و سهل انگاری اکیداً پرهیز نمایند.

موصوف همچنان نظریات، پیشنهادات و مشکلات مدیران ولسوالی های آن ولایت را استماع نموده و اطمینان دادند که در صورت امکان به آنها رسیدگی خواهد شد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۳۹
Background image

رئیس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین به منظور فعال نمودن دوباره کال سنتر با نماینده شرکت مخابراتی افغان بیسیم ملاقات نمود

طی این ملاقات محترم مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی و اداری، محترم مفتی فیصل خاموش رئیس اطلاعات و ارتباط عامه، نمایندگان آمریت های تکنالوجی معلوماتی و تدارکات این وزارت و شرکت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۳:۳۲
Background image

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا روند تصفیۀ خانه به خانه ایتام، خانم های بیوه و معلولین در آن ولایت را آغاز نموده است

به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در روند تثبیت و ثبت ایتام، زنان بیوه و معلولین، روند تصفیۀ خانه به خانه از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا آغاز شده و به خوبی به پیش میرود.

محتر. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۹:۲۷
Background image

روند تصفیۀ خانه به خانه ایتام، خانم های بیوه و معلولین از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا جریان دارد

به اساس راهنمایی محترم مولوی محمد نبی وهاج رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا در ولسوالی های یوسف خیل، يحيٰ خیل، زرغون شهر، جانی خیل، دیله خوشامند، وازیخواه، تروی، ورممی، گومل،. . .

BACK TO NEWS