رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا با تعدادی خانواده های شهدا در ولسوالی اُرگون کمک نقدی نمود

nasrat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۱:۳۲
mmd

محترم مولوی محمد نبی وهاج، رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا را که مدیران امور شهدا و معلولین ولسوالی های یوسف خیل و اُرگون همراهی می نمود، ضمن ملاقات با برخی خانواده های شهدای ولسوالی اُرگون با آنها مساعدت نقدی انجام دادند. در این ملاقات به ترتیب برای خانواده های که هفت تن از اعضای فامیل شان شهید شده است مبلغ (۱۳۰۰۰) افغانی و به خانواده های که سه یا چهار تن اعضای خانواده های شان به شهادت رسیده اند مبلغ (۹۰۰۰) افغانی کمک نقدی انجام دادند.

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا در جریان توزیع مساعدت ها صحبت نموده گفت: مجاهدین امارت اسلامی با قربانی های خویش نظام اسلامی را در کشور قایم نموده و برما لازم است تا از ورثۀ آنها حمایت نماییم.

درعین حال خانواده های شهدا از همدردی ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت ابراز امتنان نموده و از بارگاه ایزد منان برای ماندگاری نظام امارت اسلامی در کشور دعا نمودند.

همچنان محترم مولوی محمد نبی وهاج، رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا به مقبره شهدا رفته و به آنها اتحاف دعا نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۷
Background image

جلسه به منظور بهبود روند کاری در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پنجشیر تدویر گردید

جلسه متذکره که به ریاست محترم مولوی کمال الدین رحیمي رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پنجشبر تدویر یافته بود، در آن کارمندان ریاست متذکره و مدیران مربوطه ولسوالی های آن ولایت اشتراک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۷:۵۸
Background image

برای پنجصد (۵۰۰) تن ایتام در ولایت لغمان مواد خوراکی توزیع گردید

مؤسسه خیریه (HHRD) در هماهنگی با ریاست امور شهدا و معلولین ولایت لغمان برای پنجصد(۵۰۰)  تن ایتام مستحق مواد خوراکی که شامل آرد، برنج، روغن، بوره، لوبیا، و نمک می شد، توزیع نمودند.

در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۴:۵۸
Background image

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین امور شهدا و معلولین از روند ساخت مسجد در صحن این وزارت بازدید بعمل آورد

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین امور شهدا و معلولین وزارت امور شهدا و معلولین که محترم مفتی فیصل خاموش رئیس اطلاعات و ارتباط عامه این وزارت و محترم مولوی سردار محمد حبیب رئیس اداری. . .

BACK TO NEWS