یکصدو بیست (۱۲۰) تن ایتام، زنان بیوه و افراد دارای معلولیت در ولایت لغمان کمک های غذائی را دریافت نمودند

nasrat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲
mmd

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت لغمان در هماهنگی با مؤسسۀ خیریۀ (HHRD) برای (۱۲۰) تن ایتام، زنان بیوه و معلولین مستحق  مواد غذایی که شامل آرد، روغن، برنج، بوره، لوبیا، نمک می شد، توزیع نمودند.

در عین حال مؤسسه نامبرده برای هر فرد مستحق مبلغ (٣٢٦٠) افغانی پول نقد را نیز به عنوان مساعدت نقدی توزیع نمود.

هنگام توزیع کمک های متذکره محترم الحاج فیض الله جواد رئیس امور شهدا و معلولین ولایت لغمان و محترم اعجاز الحق عثمانی مدیر عمومی خدمات اجتماعی آن ریاست طی صحبت های خویش از کمک های مؤسسۀ متذکره اظهار امتنان نموده و به ورثۀ شهدا و افراد دارای معلولیت در این ولایت در قسمت جلب مساعدت های بیشتر اطمینان دادند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۳۹
Background image

رئیس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین به منظور فعال نمودن دوباره کال سنتر با نماینده شرکت مخابراتی افغان بیسیم ملاقات نمود

طی این ملاقات محترم مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی و اداری، محترم مفتی فیصل خاموش رئیس اطلاعات و ارتباط عامه، نمایندگان آمریت های تکنالوجی معلوماتی و تدارکات این وزارت و شرکت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۳:۳۲
Background image

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا روند تصفیۀ خانه به خانه ایتام، خانم های بیوه و معلولین در آن ولایت را آغاز نموده است

به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در روند تثبیت و ثبت ایتام، زنان بیوه و معلولین، روند تصفیۀ خانه به خانه از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا آغاز شده و به خوبی به پیش میرود.

محتر. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۹:۲۷
Background image

روند تصفیۀ خانه به خانه ایتام، خانم های بیوه و معلولین از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا جریان دارد

به اساس راهنمایی محترم مولوی محمد نبی وهاج رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا در ولسوالی های یوسف خیل، يحيٰ خیل، زرغون شهر، جانی خیل، دیله خوشامند، وازیخواه، تروی، ورممی، گومل،. . .

BACK TO NEWS