کمیته باصلاحیت به منظور ترتیب طرح تشکیلاتی وزارت امور شهدا ومعلولین ایجاد گردید

nasrat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۶ - ۱۱:۱۵

کمیته مذکور که سرپرستی آن را شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین امور شهدا و معلولین به عهده دارد، در ترکیب آن مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی و اداری، مولوی محمد موسی صدیقی رئیس منابع بشری و هفت تن از کارشناسان بخش تشکیلاتی شامل اند عملاً به کار آغاز نمود.

قرار است کمیته مذکور طرح جامع و همه جانبه تشکیلات وزارت امور شهدا و معلولین در مرکز و ولایات را ترتیب نموده و به ریاست امور کادری، اصلاحات و بازنگری تشکیلات امارت اسلامی بسپارند.

همچنان وزارت امور شهدا و معلولین در نظر دارد کمیتۀ جداگانه دیگر را نیز جهت ترتیب طرح مسائل مالی و بودجوی برای سال مالی ۱۴۰۲ را به سرپرستی مولوی عبدالرزاق آخند معین مسلکی و تخنیکی این وزارت ایجاد نماید که در ترکیب کمیته متذکره مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی واداری، قاری محمد امین درویش رئیس مالی و حسالی، ملا رحمت الله خالد رئیس دیتابیس، مولوی صدوخان رئیس مرکز حمایوی یتیمان و معلولین و همچنان قاری عبدالکریم رئیس توانبخشی وزارت امور شهدا و معلولین شامل باشند.

قابل یادآوریست که کمیته های مذکور به اساس مکتوب ریاست عمومی اداره محترم امور به منظور ترتیب طرح های تشکیلاتی و مسائل مالی و بودجوی ایجاد گردیده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۸:۴۲
Background image

ورکشاپ آموزشی برای مدیران هشت ولسوالی ولایت پکتیا در ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت برگزار شد

ورکشاپ متذکره که با حضور داشت محترم مولوی محمد نبی محمدی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا برگزار گردید، در آن به مدیران مربوطه هشت ولسوالی آن ولایت بر اساس فیصله جدید رهبری وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۸:۱۳
Background image

با دوصدو هفتاد (۲۷۰) خانواده فدایان (استشهادیان)در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی صورت گرفته است

بر اساس هدایت رهبری وزارت امور شهدا و معلولین و با سعی و تلاش آمریت شهدای خاص به (۲۷۰) خانواده های فدایان (استشهادیان) در ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست و غزنی کمک های نقدی مدنظر گرفته شده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۱:۳۲
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا با تعدادی خانواده های شهدا در ولسوالی اُرگون کمک نقدی نمود

محترم مولوی محمد نبی وهاج، رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا را که مدیران امور شهدا و معلولین ولسوالی های یوسف خیل و اُرگون همراهی می نمود، ضمن ملاقات با برخی خانواده های شهدای. . .

BACK TO NEWS