وزارت امور شهدا و معلولین تفاهمنامه را به منظور تهیه و توزیع مواد خوراکی برای ایتام، زنان بیوه و افراد دارای معلولیت، با مؤسسۀ زندگی برای آسایش و ترقی امضأ نمود

nasrat_admin
شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۴
mmd

تفاهمنامۀ مذکور بین محترم ملا صدوخان حق شناس رئیس ارتباط خارجه و پلان وزارت امور شهدا و معلولین و محترم محمد نعیم روحانی رئیس مؤسسه زندگی برای آسایش و ترقی به امضا رسید که بر اساس آن به یکصدوهشتاد (۱۸۰) تن ایتام، زنان بیوه و معلولین مواد خوراکی که شامل آرد، روغن، دال، بوره، مکرونی، نوشابه روح افزا و خُرما می شود، توزیع خواهند گردید.

قابل ذکراست که ارزش مجموعی پروژه متذکره مبلغ ده هزار (۱۰۰۰۰) دالر آمریکایی می باشد که در ولایت ننگرهار تطبیق می گردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۷
Background image

جلسه به منظور بهبود روند کاری در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پنجشیر تدویر گردید

جلسه متذکره که به ریاست محترم مولوی کمال الدین رحیمي رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پنجشبر تدویر یافته بود، در آن کارمندان ریاست متذکره و مدیران مربوطه ولسوالی های آن ولایت اشتراک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۷:۵۸
Background image

برای پنجصد (۵۰۰) تن ایتام در ولایت لغمان مواد خوراکی توزیع گردید

مؤسسه خیریه (HHRD) در هماهنگی با ریاست امور شهدا و معلولین ولایت لغمان برای پنجصد(۵۰۰)  تن ایتام مستحق مواد خوراکی که شامل آرد، برنج، روغن، بوره، لوبیا، و نمک می شد، توزیع نمودند.

در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۴:۵۸
Background image

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین امور شهدا و معلولین از روند ساخت مسجد در صحن این وزارت بازدید بعمل آورد

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین امور شهدا و معلولین وزارت امور شهدا و معلولین که محترم مفتی فیصل خاموش رئیس اطلاعات و ارتباط عامه این وزارت و محترم مولوی سردار محمد حبیب رئیس اداری. . .

BACK TO NEWS