اطلاعیه بورسیه تحصیلی

content_admin
xcx

اطلاعیه بورسیه تحصیلی

از آنجایکه برای همه معلوم است، وزارت دولت در امور شهدا و معلولین برای فراهم سازی و تسهیل بیشتر زمینه تحصیل برای ورثه محترم شهدا و افراد دارای معلولیت با پوهنتون های خصوصی تفاهمنامه همکاری امضا نموده است.

بنابراین، به اطلاع عموم ورثه محترم شهدا و افراد دارای معلولیت رسانید می شود، کسانی که علاقه مند و واجد شرایط تحصیلات عالی هستند می توانند به روز جمعه مورخ (7) سنبله در پوهنتون جهان و به روز دوشنبه مورخ (10) سنبله در پوهنتون ملی برای سپری نمودن امتحان کانکور مراجعه نمایند.

یادداشت1: کسانی که برای سپری نمودن امتحان کانکور مراجعه می نمایند، کارت ورثه شهدا و یا معلولیت شان را حتمن با خود شان داشته باشد و غیر آن شامل امتحان کانکور نمی گردد.

یادداشت2: کسانی که در امتحان کانکور موفق می شوند، طی مراحل اسناد و سایر پروسه های کاری شان از طریق وزارت صورت می گیرد.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۹ - ۱۲:۵۷
Background image

نشست شورای رهبری وزارت امور شهدا و معلولین برگزار شد

نشست شورای رهبری وزارت امور شهدا و معلولین به ریاست ملا عبدالمجید آخند سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین با اشتراک مولوی عبدالرزاق آخند معین تخنیکی و مسلکی، شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین . . .

پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۷ - ۱۰:۳۲
Background image

اطلاعیه

فراخوان مشارکت دولتداری باز درباره جمع آوری موضوعات پیشنهادی اقشار مختلف جامعه جهت شمولیت در بنامه عملی ملی -3

 

دوشنبه ۱۴۰۰/۴/۷ - ۱۵:۳۰
Background image

اطلاعیه

به اطلاع عموم ورثه‌ی محترم شهدا رسانیده می‌شود، کسانی‌که (فورم تایید وجود ورثه) خویش را دریافت نکرده است، لطف نموده هرچه زود تر به وزارت مراجعه نموده و فورم تایید وجود ورثه را اخذ و . . .

بازگشت به اطلاعیه ها