روند تصفیۀ خانه به خانه ایتام، خانم های بیوه و معلولین از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا جریان دارد

nasrat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۹:۲۷

به اساس راهنمایی محترم مولوی محمد نبی وهاج رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا در ولسوالی های یوسف خیل، يحيٰ خیل، زرغون شهر، جانی خیل، دیله خوشامند، وازیخواه، تروی، ورممی، گومل، چهاربران، سروبی، شکین، اومنه، ارگون، نعمت آباد، برمل، گیان، نکه، زیروک، سرحوضه و در سایر ولسوالی های آن ولایت تصفیۀ خانه به خانه ایتام، زنان بیوه و معلولین را آغاز نموده بود تا به این ترتیب بودیجه اختصاص یافته در سال مالی ۱۴۰۳به این ریاست به گونه درست و شفاف به مصرف برسد تا از هرگونه تقلب، فریب و تخلف جلو گیری بعمل آید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۵
Background image

هیئت ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کندز روند کاری مدیریت مربوطه این ریاست در ولسوالی امام صاحب را مورد بررسی قرار دادند

هئیتی به سرپرستی محترم مولوی نقیب الله سنان رئیس امور شهدا و معلولین ولایت کندز که محترم مولوی رحمت الله حقبین آمر امور شهدا و معلولین و محترم عبدالرحمن درویش، مدیر محاسبه شهدا، وی را. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۰
Background image

پول جمع آوری شده صندوق حمایوی وزارت امور شهدا و معلولین به هموطنان متضرر ناشی از سیلاب های اخیر در ولایت بغلان توزیع گردید

رهبری و کارمندان وزارت امور شهدا و معلولین یک صندوق حمایوی ویژه را برای کمک به ایتام، خانم های بیوه و معلولین مستحق ایجاد کرده اند  که هر ماه مقداری پول از معاشات شان را به شکل. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۰
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بادغیس با مسؤل ولایتی مؤسسه خیریه احساس ملاقات نمود

محترم شیخ محمد اسماعیل رحمانی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بادغیس با مسؤل مؤسسه خیریه احساس ملاقات نمودند، در این ملاقات مشکلات و چالش های اقتصادی فرا راه ایتام، خانم های بیوه و. . .

BACK TO NEWS