اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

nasrat_admin
mmd

Publish Date

Closing Date

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، آمریت تدارکات وزارت امور شهدا و معلولین در نظــر دارد، قـرارداد (تهیه و تدارک (65) قلم روغنیات و فلتر باب مورد ضرورت  ریاست اداری و خدمات وزارت امور شهدا و معلولین دارنده نمبر تشخیصیه MMD/1401/NCB/G-04) را به شرکت امر حسیب لمیتد دارنده جواز نمبر(0101-11055)  محل اصلی تجارت جاده مندوی میلاد مارکیت، مرکز کابل، کابل به قیمت مجموعی مبلغ (978,698) نه صد و هفتاد و هشت هزار و ششصد و نود و هشت افغانی اعطاء نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توأم با دلایل آن به آمریت تدارکات وزارت امور شهدا و معلولین واقع {منزل دوم تعمیر وزارت امور شهدا و معلولین، سرک میدان هوائی کابل، ایستگاه قلعه خیاط} وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

More tenders

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۸
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود: ریاست تدارکات ملی، ریاست عمومی اداره امور امارت اسلامی افغانستان در . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵
Background image

قـرارداد تهیه و تدارک (۶) قلم وسایل سولر سیستم

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، آمریت تدارکات وزارت امور شهداء و معلولین در نظــر دارد، قـراردا . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۴ - ۱۰:۱۲
Background image

تهیه و تدارک (۶) قلم وسایل سولر سیستم

اعلان تدارکاتی

{آمریت تدارکات وزارت امور شهداء و معلولین} از تمام دواطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی {پروژه تهیه و تدارک (۶) قلم وسایل سولر سیستم مورد ضرورت وزارت . . .

Back to tenders