اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد تهیه و تدارک دو نوع تیل (دیزل و پطرول)

nasrat_admin
mmd

Publish Date

Closing Date

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، آمریت تدارکات وزارت امور شهداء و معلولین در نظــر دارد، قـرارداد تهیه و تدارک دو نوع تیل (دیزل و پطرول) مورد ضرورت مرکز این وزارت بابت سال مالی 1403  دارنده نمبر تشخیصیه و.ا.ش.م/1403/د.ب.م/ج-07 را به شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان محل اصلی تجارت {سر کوتل خیرخانه، ریاست نفت و گاز، ناحیه 17، کابل}  به قیمت مجموعی مبلغ (حداقل 1̦466̦000 یک میلیون و چهار صد و شصت و شش هزار افغانی  و حداکثر    1̦593̦000 یک میلیون و پنج صد و نود و سه هزار افغانی} اعطاء نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توأم با دلایل آن به آمریت تدارکات وزارت امور شهداء و معلولین واقع {سرک عمومی میدان هوائی کابل، ایستگاه قلعه خیاط} وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

More tenders

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۹:۲۰
Background image

اعلان تدارکاتی-تهیه و تدارک (104) قلم وسایل برقی، نلدوانی و نجاری مورد ضرورت مرکز وزارت امور شهداء و معلولین

{آمریت تدارکات وزارت امور شهداء و معلولین} از تمام دواطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی { تهیه و تدارک (104) قلم وسایل برقی، نلدوانی و نجاری مورد ضرورت مرکز وزارت امور . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۷ - ۹:۳۴
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد تهیه و تدارک دو نوع تیل (دیزل و پطرول)

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، آمریت تدارکات وزارت امور شهداء و معلولین در نظــر دارد، قـرارداد تهیه و تدارک دو نوع تیل (دیزل و . . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۶ - ۱۴:۶
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، آمریت تدارکات وزارت امور شهداء و معلولین در نظــر دارد، قـرارداد تهیه و تدارک 53 قلم مواد . . .

Back to tenders