وزارت دولت در امور شهدا و معلولین به وزارت امور شهدا و معلولین ارتقاء نمود

sadiq_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۹:۲۴
ss

وزارت دولت در امور شهدا و معلولین به وزارت امور شهدا و معلولین ارتقاء نمود

موضوع مستقل شدن وزارت دولت در امور شهدا و معلولین پس از بحث در کابینه جمهوری اسلامی افغانستان جهت تائیدی به مجالس شورای ملی راجع گردید، که خوشبختانه بعد از تاییدی هردو مجلس رئیس جمهور نیز آن را تایید نموده و به وزارت شهدا و معلولین ارتقا یافت.

از محترم رییس جمهور محمد اشرف غنی ابراز امتنان می‌نمائیم که با مهربانی همیشگی شان و توجه خاص به این قشر مستحق، یک وزارت جوابگو و مستقل را ایجاد نمودند. همچنان از زحمات و حس نیک دفتر معاونیت دوم ریاست جمهوری، اداره امور ریاست جمهوری، رهبری وزارت دولت در امور پارلمانی و مجلسین شورای ملی قدردانی می‌نماییم که با درک مشکلات ورثه شهدا و اشخاص دارای معلولیت این گام بزرگ و مثمر را برداشتند.

با ایجاد این تحول بی مثال و مثمر، اداره مذکور بیشتر قوی و نیرومندتر می‌شود. بر بنیاد صلاحیت های بیشتر ، می توانند تا خدمات معیاری تری را عرضه داشته و در کنار آن در نشست های کابینه و شوراها اشتراک داشته باشد، با ادارات ملی و بین‌المللی هماهنگی و همکاری های مشترک را ایجاد نماید، در راستای توسعه حکومت‌داری الکترونیکی، تطبیق سیستم، ساده و آسان سازی روند کاری، مبارزه با فساد، ختم بروکراسی و تامین شفافیت کامل؛ گام های ارزنده و چشم‌گیری را بردارد.

به آرزوی یک افغانستان آباد و مرفع!

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۸
Background image

کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی وزارت امور شهدا و معلولین، جلسه برگزار نمود

کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی که قبلا در این وزارت ایجاد گردیده، جلسه را در ریاست منابع بشری این وزارت برگزار نموده و در آن پیرامون ایجاد و ترتیب طرزالعمل تمویل و تقسیم صندوق حمایوی ایتام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۲
Background image

رئيس امور شهدا و معلولین ولايت بلخ با رئيس صلیب سرخ آن ولايت ملاقات نمود

محترم مولوی جان محمد حکمت رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بلخ با محترم فتح محمد واحدی رئیس کمیته صلیب سرخ در آن ولایت ملاقات نمودند طی این ملاقات مولوی جان محمد حکمت برای افراد دارای. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۲
Background image

ریاست امور شهداء ومعلولین ولایت فاریاب ورکشاپ آموزشی را برای مدیران ولسوالی ها و مدیران اداری آن ولایت برگزار نمود

ورکشاپ متذکره به اساس فیصله جدید رهبری وزارت امور شهداء ومعلولین به مدیران ولسوالی ها و ولایت فاریاب تدویر یافته بود که در آن پیرامون ارتقای ظرفیت کاری مدیران ولسوالی ها در بخش های. . .

BACK TO NEWS