هیئت مؤظف ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا روند تصغیهٔ خانه به خانه ایتام، خانم خای بیوه و معلولین را در ولسوالی سید کرم آن ولایت آغاز نمود

nasrat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۱۴

به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در روند تثبیت و ثبت نام ایتام، زنان بیوه و معلولین، تیم های بررسی و تصفیه تعیین شده در مرکز و ولسوالی ها، خانه های ایتام، خانم های بیوه و معلولین را از نزدیک بررسی مینمایند تا مستحقین واقعی شناسایی و به این ترتیب از جعل و نزویر جلوگیری بعمل آمده و شفافیت کامل در روند مذکور ایجاد گردد.

تیم توظیف شده از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا از (۸۱) خانواده ایتام، خانم های بیوه و معلول در ولسوالی سید کرم آن ولایت به شکل خانه به خانه بررسی انجام دادند.

در این بررسی (۲۶) تن از ایتام، خانم های بیوه و معلولین که مطابق طرح وزارت امور شهدا و معلولین نبودند، نام های آنان از لیست حذف گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۲:۵۷
Background image

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین وزارت امور شهدا و معلولین با محترم مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی در دفتر کاری اش ملاقات نمودند

در این ملاقات نخست محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی پیرامون ارقام ثبت شده ایتام، زنان بیوه و معلولین، چگونگی پرداخت مساعدت های نقدی ماهانه، جلب مساعدت های مؤسسات و نهادهای خیریه و اشخاص. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۰:۵۹
Background image

ورکشاپ آموزشی سه روزه که به منظور ارتقای ظرفیت کاری کارمندان ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل راه اندازی گردیده بود، اختتام یافت

در برنامه که همین به منظور در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل تدویر یافته بود در آن محترم ملا عبدالحکیم دانش رئیس امور شهدا و معلولین و محترم حافظ عبدالحلیم مهاجر آمر شهدا و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۴:۱۱
Background image

محترم الحاج ملا عبدالرزاق آخند معین مسلکی و تخنیکی وزارت امور شهدا و معلولین با معاون پروگرام غذایی جهان (WFP) در دفتر کاری اش ملاقات نمود

محترم الحاج ملا عبدالرزاق آخند معین مسلکی و تخنیکی وزارت امور شهدا و معلولین با محترم هرالد میناردت معاون پروگرام غذایی جهان (WFP) در دفتر کاری اش  ملاقات نمود. در این ملاقات محترم قاری. . .

BACK TO NEWS