نشست دو جانبه در رابطه به برگزاری محفل سوم دیسمبر

mmd_admin
دوشنبه ۱۳۹۸/۷/۲۹ - ۱۰:۱۲
عکس

نشست دو جانبه در رابطه به برگزاری محفل سوم دیسمبر

هیئت رهبری وزارت دولت در امور شهداء و معلولین با نماینده موسسه (COMAC) در رابطه به تجلیل از روز بین المللی افراد دارای معلولیت( سوم دسمبر) گفتگو و تبادله نظر نمودند.

این نشست که به رهبری ذبیح الله اسحاق‌زی رییس پلان و پالیسی این وزارت در تالار غازی امان‌الله خان دایر گردیده بود، روی چگونگی برگزاری و گرامی داشت صحبت نموده هردو جانب به تفاهم رسیدند تا این روز را در وقت معیین آن با حضور داشت افراد دارای معلولیت از طبقات مختلف دایر نماید تا باشد سهم و مشارکت این قشر در همه عرصه ها محسوس گردد.

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۸
Background image

کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی وزارت امور شهدا و معلولین، جلسه برگزار نمود

کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی که قبلا در این وزارت ایجاد گردیده، جلسه را در ریاست منابع بشری این وزارت برگزار نموده و در آن پیرامون ایجاد و ترتیب طرزالعمل تمویل و تقسیم صندوق حمایوی ایتام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۲
Background image

رئيس امور شهدا و معلولین ولايت بلخ با رئيس صلیب سرخ آن ولايت ملاقات نمود

محترم مولوی جان محمد حکمت رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بلخ با محترم فتح محمد واحدی رئیس کمیته صلیب سرخ در آن ولایت ملاقات نمودند طی این ملاقات مولوی جان محمد حکمت برای افراد دارای. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۲
Background image

ریاست امور شهداء ومعلولین ولایت فاریاب ورکشاپ آموزشی را برای مدیران ولسوالی ها و مدیران اداری آن ولایت برگزار نمود

ورکشاپ متذکره به اساس فیصله جدید رهبری وزارت امور شهداء ومعلولین به مدیران ولسوالی ها و ولایت فاریاب تدویر یافته بود که در آن پیرامون ارتقای ظرفیت کاری مدیران ولسوالی ها در بخش های. . .

BACK TO NEWS