سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین از شعبات و دفاتر کاری وزارت دیدن نمود

farahmand_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۳ - ۱۰:۱
دیدار

پوهنمل حمیدالله فاروقی سرپرست و نامزد وزیر وزارت امور شهدا و معلولین از شعبات و دفاتر کاری وزارت، از نحوه فعالیت ها و ارایه خدمات به مراجعین دیدن نموده و همچنان مشکلات و خواسته های کارمندان و مراجعین را استماع نمودند.

اقای فاروقی در این دیدار ضمن تاکید بر تامین شفافیت و تسریع خدمات به شهروندان کشور، به مسوولین بخش‌های مربوطه هدایت سپرد باید تمام خدمات به موقع انجام شوند و مراجعین نباید برای انجام وطی مراحل کارهای شان سرگردان و زمانی زیادی را سپری کنند.

 آقای فاروقی کارمندان را خطاب قرار داده و اظهار نمود که ارایه خدمات و رسیدگی به خواسته‌ها و مشکلات شهروندان کشور در این شرایط دشوار، یک افتخار است و همه باید تلاش نمایند در این شرایط دشوار فعالیت‌های موثر را انجام دهند.

همچنان آقای فاروقی به مراجعین وعده سپرد که روند خدمات رسانی را در این وزارت، شفاف و سریع می‌سازد و سهولت‌های بیشتری را فراهم خواهد کرد. وی علاوه نمود که به مشکلات همه آنها رسیدگی خواهد شد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۱:۴۷
Background image

به نه صد (۹۰۰) تن افراد مستحق در وزارت امور شهدا و معلولین مساعدت توزیع گردید

وزارت امور شهدا و معلولین به همکاری و هماهنگی یک مؤسسه خیریه در این وزارت به نه صد (۹۰۰) تن ایتام، خانم های بیوه، معلولین و اشخاص نیازمند بسته های مواد خوراکی که شامل آرد، روغن، برنج،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۹
Background image

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین با رئيس بنیاد خیریه قمر ملاقات نمود

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین با محترم رحمت الله نوروز رئیس بنیاد خیریه قمر در دفتر کاری اش ملاقات نمود، در این ملاقات محترم الحاج ملا عبدالرزاق آخند معین. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۵
Background image

هیئت ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کندز روند کاری مدیریت مربوطه این ریاست در ولسوالی امام صاحب را مورد بررسی قرار دادند

هئیتی به سرپرستی محترم مولوی نقیب الله سنان رئیس امور شهدا و معلولین ولایت کندز که محترم مولوی رحمت الله حقبین آمر امور شهدا و معلولین و محترم عبدالرحمن درویش، مدیر محاسبه شهدا، وی را. . .

BACK TO NEWS