سرپرست ریاست عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین معرفی شد

farahmand_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۹:۱۶
معرفی

پوهنمل حمیدالله فاروقی سرپرست و نامزد وزیر وزارت امور شهدا و معلولین با حضور نمایندگان شورای ملی، مشاوران رییس جمهور، اعضا هییت رهبری، کارمندان و سایر اشتراک کنندگان، ضیاالحق فضلی را به عنوان سرپرست ریاست عمومی مالی واداری این وزارت معرفی نمود.

آقای فاروقی اظهار امیدواری نمود که با جذب جوانان و کدرهای متخصص در ادارات دولتی روند حکومت داری خوب بهبود یافته و خدمات موثر و به موقع به شهروندان ارایه خواهد شد.  وی علاوه نمود که نیروی بشری متخصص در کنار قوانین و سیستم‌ها، عامل موثر  پیش‌رفت بوده و می‌توانند وضعیت را مطلوب سازند.

سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین در این محفل همچنان خاطر نشان نمود که ورثه شهدا و اشخاص دارای معلولیت کسانی اند که برای افغانستان و برای حفاظت ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور قربانی داده است و مسوولیت همه ماست که در قبال آنها مسوولیت قانونی و میهنی خویش را انجام دهیم.

آقای فاروقی تعهد سپرد که به تداوم تلاش هایش، وضعیت زندگی ورثه شهدا و اشخاص دارای معلولیت را بهبود داده و به آن ها رسیدگی همه جانبه با توجه به امکانات و منابع موجود خواهد نمودند.

عمرا خان منیب و مولوی محمد سردار ځدران  مشاوران ریاست جمهوری، خالد اسد نماینده مردم در مجلس نمایندگان نیز صحبت نموده و از تقرر جوانان در ادارات دولتی اظهار امیدواری نموده و تاکید نمودند که از توانمندی و انرژی جوانان برای رفع چالش ها و بهبود خدمات استفاده شوند. آنها همچنان بر وحدت و هماهنگی تاکید نموده و از همه خواستند که در شرایط حاضر در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بایستد.

در پایان ضیاالحق فضلی سرپرست ریاست عمومی مالی و اداری نیز صحبت نموده و وعده نمود که به تداوم تلاش های وزارت در راستای مبارزه با فساد، الکترونیکی سازی خدمات و پرداخت به موقع حقوق ورثه شهدا و اشخاص دارای معلولیت تلاش خواهد کرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۹:۲۰
Background image

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین از روند کاری ریاست های مربوطه این وزارت در ولایات بغلان و سمنگان بازدید و بررسی بعمل آورد

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین که به ولایات شمال کشور سفر نموده است، امروز روند کاری و همچنان چگونگی ارایه خدمات به ورثه شهدا و معلولین از سوی ریاست های مربوطه. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۹:۱۴
Background image

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین به منظور بررسی از روند کاری ریاست مربوطه این وزارت به ولایت فاریاب سفر نمود

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین را که در این سفر محترم مولوی مولوی محمد امین درویش رئیس امور مالی و حسابی، محترم مولوی محمد آمر شهدای خاص، محترم مولوی شبیر احمد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۶ - ۱۰:۱۹
Background image

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین طی سفری به ولایت جوزجان به مقبرهای شهدای دشت لیلی رفته و به روح پاک شهدا اتحاف دعا نمود

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین طی سفری به ولایت جوزجان به مقبره های شهدای دشت لیلی رفته که به تعداد (۸۵۰۰) تن از مجاهدین بیگناه امارت اسلامی در سال ۱۳۸۰ هجری. . .

BACK TO NEWS