بیست و پنج (۲۵) تن از ایتام و معلولین بعد از تکمیل دوره آموزش های حرفوی در ولایت کندهار فارغ گردیدند

nasrat_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۱:۱۳
mmd

به اثر سعی و تلاش مسؤلین ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کندهار و با حمایت مالی مؤسسه خیریه منابع بشری، (۲۵) تن ایتام و معلولین که در دوره آموزش های حرفوی، در بخش صابون سازی و شامپوسازی مهارت های مسلکی را کسب نموده بودند، طی مراسمی ضمن بدست آوردن اسناد فراغت، ابزار و وسایل مرتبط با این حرفه و همچنین یک اندازه کمک های نقدی نیز دریافت نمودند.

فارغان این برنامه به مسؤلین ریاست امور شهدا و معلولین و کارمندان مؤسسه اطمینان دادند که بواسطه مهارت های شان در کسب رزق حلال برای خانواده خود تلاش خواهند نمود تا بدینوسیله بتواند از محتاجی دیگران رهایی یابند.

همچنین مسؤلین ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت ضمن توصیه های مهم از معلولین خواست، جهت رفع نیاز مندی های جامعه و بدست آوردن رزق و روزی حلال از حرفه خود نهایت استفاده نمایند، در ضمن این ریاست با معلولین همکاری کامل خواهند نمود.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۸:۵۱
Background image

دوصد (۲۰۰) تن یتیم مستحق در ولایت کاپیسا کمک دریافت نمودند

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا با حمایت مالی موسسهٔ خیریه زکات مسلمانان آمریکا به (۲۰۰)تن یتیم در این ولایت کمک توزیع کرد.

این کمک ها شامل پول نقد و البسه می شد که برای هر یتیم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۱۴
Background image

هیئت مؤظف ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا روند تصغیهٔ خانه به خانه ایتام، خانم خای بیوه و معلولین را در ولسوالی سید کرم آن ولایت آغاز نمود

به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در روند تثبیت و ثبت نام ایتام، زنان بیوه و معلولین، تیم های بررسی و تصفیه تعیین شده در مرکز و ولسوالی ها، خانه های ایتام، خانم های بیوه و معلولین را از نزدیک. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۹
Background image

دوصد پنجاه (۲۵۰) خانواده نیازمند در ولایت کنر کمک های مواد غذایی دریافت نمودند

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کنر در هماهنگی با مؤسسهٔ (HHRD) در ولسوالی شیگل آن ولایت مواد خوراکی که شامل آرد، برنج، روغن، لوبیا، بوره و نمک میشد برای (۲۵۰) خانواده مستحق توزیع نمود.. . .

BACK TO NEWS