سرپرست و نامزد وزیر امور شهدا و معلولین با اعضای کمیته تخنیکی که برای ایجاد فدراسیون ملی افراد دارای معلولیت کار می‌کنند دیدار نمود

farahmand_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۴ - ۱۳:۱۰
دیدار

اعضای کمیته تخنیکی  فدراسیون ملی افراد دارای معلولیت با پوهنمل حمیدالله فاروقی سرپرست و نامزد وزیر وزارت امور شهدا و معلولین با حضور عمرا خان منیب مشاور‌ مقام عالی ریاست جمهوری در امور شهدا و معلولین  دیدار نموده و پیرامون همکاری‌های مشترک و نحوه هماهنگی‌ها در زمینه صحبت نمودند.

در آغاز اعضای کمیته تخنیکی از فعالیت‌ها و پیشرفت‌ها در زمینه ایجاد فدراسیون ملی افراد دارای معلولیت صحبت نموده و چالش‌ها و مشکلات فرا روی آن را با مقام وزارت شریک نمودند.

پوهنمل حمید الله فاروقی سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین  از تلاش ها و کارکرد های کمیته تخنیکی فدراسیون اظهار سپاس گذاری نموده و گفت ایجاد فدراسیون ملی یک ضرورت ملی است و برای رسیدگی بهتر و دادخواهی به موقع برای افراد دارای معلولیت، این فدراسیون می‌تواند نقش مهم و اساسی را ایفا نمایند.

سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین در این دیدار از همکاری وزارت نیز اطمینان داده و بر تسریع فعالیت‌های این کمیته تاکید نمودند.

عمرا خان منیب مشاور مقام عالی ریاست جمهوری در امور شهدا و  معلولین از چالش‌های که در برابر معلولین قرار دارد تذکر‌ داد و گفت تمام کار های تخنیکی فدراسیون در حال نهایی شدن است و تلاش داریم‌ برای بهبود فعالیت‌های فدراسیون، اجماع فدراسیون را تقویت کنیم و اکنون اجماع نسبی حاصل شده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۸
Background image

کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی وزارت امور شهدا و معلولین، جلسه برگزار نمود

کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی که قبلا در این وزارت ایجاد گردیده، جلسه را در ریاست منابع بشری این وزارت برگزار نموده و در آن پیرامون ایجاد و ترتیب طرزالعمل تمویل و تقسیم صندوق حمایوی ایتام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۲
Background image

رئيس امور شهدا و معلولین ولايت بلخ با رئيس صلیب سرخ آن ولايت ملاقات نمود

محترم مولوی جان محمد حکمت رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بلخ با محترم فتح محمد واحدی رئیس کمیته صلیب سرخ در آن ولایت ملاقات نمودند طی این ملاقات مولوی جان محمد حکمت برای افراد دارای. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۲
Background image

ریاست امور شهداء ومعلولین ولایت فاریاب ورکشاپ آموزشی را برای مدیران ولسوالی ها و مدیران اداری آن ولایت برگزار نمود

ورکشاپ متذکره به اساس فیصله جدید رهبری وزارت امور شهداء ومعلولین به مدیران ولسوالی ها و ولایت فاریاب تدویر یافته بود که در آن پیرامون ارتقای ظرفیت کاری مدیران ولسوالی ها در بخش های. . .

BACK TO NEWS