دوصد (۲۰۰) تن یتیم مستحق در ولایت کاپیسا کمک دریافت نمودند

nasrat_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۸:۵۱
mmd

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا با حمایت مالی موسسهٔ خیریه زکات مسلمانان آمریکا به (۲۰۰)تن یتیم در این ولایت کمک توزیع کرد.

این کمک ها شامل پول نقد و البسه می شد که برای هر یتیم مستحق مبلغ (۱۸۰۰) افغانی پول نقد، لباس و کفش توزیع گردید.

در جریان توزیع این کمک ها، محترم الحاج گل خان گل محمد رئیس امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا، محترم  مولوی حمزه ثابت، آمر شهدا و معلولین آن ولایت و مسؤلین این مؤسسه حضور داشتند.

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا از کمک های مسؤلین این مؤسسه به ایتام، بیوه ها و معلولین نیازمند ابراز امتنان نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۳۹
Background image

رئیس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین به منظور فعال نمودن دوباره کال سنتر با نماینده شرکت مخابراتی افغان بیسیم ملاقات نمود

طی این ملاقات محترم مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی و اداری، محترم مفتی فیصل خاموش رئیس اطلاعات و ارتباط عامه، نمایندگان آمریت های تکنالوجی معلوماتی و تدارکات این وزارت و شرکت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۳:۳۲
Background image

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا روند تصفیۀ خانه به خانه ایتام، خانم های بیوه و معلولین در آن ولایت را آغاز نموده است

به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در روند تثبیت و ثبت ایتام، زنان بیوه و معلولین، روند تصفیۀ خانه به خانه از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا آغاز شده و به خوبی به پیش میرود.

محتر. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۹:۲۷
Background image

روند تصفیۀ خانه به خانه ایتام، خانم های بیوه و معلولین از سوی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا جریان دارد

به اساس راهنمایی محترم مولوی محمد نبی وهاج رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا در ولسوالی های یوسف خیل، يحيٰ خیل، زرغون شهر، جانی خیل، دیله خوشامند، وازیخواه، تروی، ورممی، گومل،. . .

BACK TO NEWS