گزارش پرداخت حقوق سال ۱۳۹۹ شهدا و معلولین نظامی و ملکی ولایت هلمند

content_admin
ss

گزارش پرداخت حقوق سال ۱۳۹۹ شهدا و معلولین نظامی و ملکی ولایت هلمند

بر اساس فیصله هیئت رهبری وزارت دولت در امور شهدا و معلولین، کار پرداخت حقوق سال ۱۳۹۹ معلولین نظامی و ملکی ولایت هلمند آغاز گردیده است.
بنا بر گزارش آمریت امور شهدا و معلولین ولایت متذکره، حقوق شش ماه (۱۱۴۴) تن از شهدای نظامی به حسابات بانکی آنان ارسال شده و به آنان (۷۰۱۹۷۰۱۶) افغانی بودجه اختصاص یافته است. حقوق بقیه (۲۱۹۵) تن شهدا در حال اجرا است که بعد از سپری شدن پروسه کاری، حقوق شان به حسابات بانکی آنان انتقال می‌یابد و (۲۷۶۰۷۲۵۶۷) افغانی بودجه در نظر گرفته شده است.
برای (۴۱) تن معلولین نظامی حقوق شش ماه حواله شده و به آنان نیز (۲۵۲۹۰۰۰) افغانی بودجه تخصیص گردیده.
حقوق بقیه (۱۹۹) تن از معلولین در حال اجرا است که بعد از سپری شدن پروسه کاری، حقوق شان به حسابات بانکی آنان انتقال می‌یابد و (۲۳۹۵۸۶۰۰) افغانی بودجه در نظر گرفته شده است.
حقوق (۲۴۶۳) تن از شهدای ملکی در حال پروسس می‌باشد که بعد از سپری شدن پروسه کاری، حقوق شان به حسابات بانکی آنان انتقال می‌یابد و (۹۰۷۷۸۲۴۸) افغانی بودجه اختصاص شده است. به همین ترتیب حقوق (۳۰۱۵) تن از معلولین ملکی زیر کار است و (۱۷۹۶۱۰۰۰۰) افغانی بودجه برای شان اختصاص شده.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۹ - ۱۲:۵۷
Background image

نشست شورای رهبری وزارت امور شهدا و معلولین برگزار شد

نشست شورای رهبری وزارت امور شهدا و معلولین به ریاست ملا عبدالمجید آخند سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین با اشتراک مولوی عبدالرزاق آخند معین تخنیکی و مسلکی، شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین . . .

پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۷ - ۱۰:۳۲
Background image

اطلاعیه

فراخوان مشارکت دولتداری باز درباره جمع آوری موضوعات پیشنهادی اقشار مختلف جامعه جهت شمولیت در بنامه عملی ملی -3

 

دوشنبه ۱۴۰۰/۴/۷ - ۱۵:۳۰
Background image

اطلاعیه

به اطلاع عموم ورثه‌ی محترم شهدا رسانیده می‌شود، کسانی‌که (فورم تایید وجود ورثه) خویش را دریافت نکرده است، لطف نموده هرچه زود تر به وزارت مراجعه نموده و فورم تایید وجود ورثه را اخذ و . . .

بازگشت به اطلاعیه ها