رئیس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین در رأس یک هیئت با صلاحیت کارکردها و عرضۀ خدمات ریاست مربوط به این وزارت در ولایت بدخشان را مورد تحقیق و بررسی قرار داد

nasrat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۶/۳۱ - ۱۳:۰
mmd

مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی و اداری که در رأس این هیئت باصلاحیت قراردارد در جریان تحقیق و بررسی به مسؤلین و کارمندان آن ریاست هدایت داد تا در راستای مصرف به موقع و شفاف بودجه توجه جدی به خرچ داده تا یتیمان و معلولین از سهولت ها در دریافت حقوق و امتیازات شان بهره مند شوند.

رئیس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین حین بررسی از کارکرد و فعالیت های ریاست امور شهدا و معلولین ولایت بدخشان در رابطه به رساندن حقوق و امتیازات یتیمان به طور سالم از سوی وکلای شان با رئیس آن ریاست گفتگو نموده و در این راستا اطمینان کامل حاصل گردید.

 موصوف همچنان به منظور عرضه خدمات بهتر به ورثۀ شهدا و افراد دارای معلولیت رهنمودهای لازم ارائه نموده از کارمندان آن ریاست خواست تا با مراجعین برخود نیک داشته باشند.

هیئت متذکره به منظور چگونگی ارائه خدمات ارزنده به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت ابتدا اسناد تثبیت شده یتیمان و معلولین را مورد تحقیق و بررسی قرار داده و به منظور حصول اطمینان و ایجاد شفافیت با برخی از افراد متذکره از نزدیک ملاقات نمود.

 هیئت متذکره قبلاً فعالیت های ریاست های مربوط وزارت امور شهدا و معلولین در ولایات بامیان، بغلان، سمنگان، بلخ، جوزجان، سرپل، کندز و تخار را مورد تحقیق و بررسی همه جانبه قرار داده اند که هدف کلی این تحقیق و بررسی چگونگی روند مصرف شفاف و به موقع بودجه، حصول اطمینان از چگونگی پرداخت حقوق یتیمان از سوی وکلای مربوط شان، چگونگی عرضه خدمات و حصول اطمینان از موجودیت شفافیت در روند تثبیت یتیمان و افراد دارای معلولیت می باشند.

قابل ذکر است در ترکیب هیئت متذکره مولوی احسان الله حقانی رئیس تفتیش داخلی، مولوی عبدالنافع منتفع رئیس امور معلولین و همچنان نمایندۀ ریاست نظارت و ارزیابی بوده که در رأس این هیئت مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین قرار دارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۸:۴۲
Background image

ورکشاپ آموزشی برای مدیران هشت ولسوالی ولایت پکتیا در ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت برگزار شد

ورکشاپ متذکره که با حضور داشت محترم مولوی محمد نبی محمدی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا برگزار گردید، در آن به مدیران مربوطه هشت ولسوالی آن ولایت بر اساس فیصله جدید رهبری وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۸:۱۳
Background image

با دوصدو هفتاد (۲۷۰) خانواده فدایان (استشهادیان)در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی صورت گرفته است

بر اساس هدایت رهبری وزارت امور شهدا و معلولین و با سعی و تلاش آمریت شهدای خاص به (۲۷۰) خانواده های فدایان (استشهادیان) در ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست و غزنی کمک های نقدی مدنظر گرفته شده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۱:۳۲
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا با تعدادی خانواده های شهدا در ولسوالی اُرگون کمک نقدی نمود

محترم مولوی محمد نبی وهاج، رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا را که مدیران امور شهدا و معلولین ولسوالی های یوسف خیل و اُرگون همراهی می نمود، ضمن ملاقات با برخی خانواده های شهدای. . .

BACK TO NEWS