دوصد تن از مستحقین در وزارت امور شهدا و معلولین از بسته های کمکی مواد خوراکی مستفید گردیدند.

nasrat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۶ - ۱۱:۴۷
mmd

دوصد تن مستحقین که شامل یتیمان، زنان بیوه و معلولین و افراد بی بضاعت می شدند، بسته های کمکی مواد خوراکی را از سوی بنیاد قطرالخیریه در هماهنگی با وزارت امور شهدا و معلولین دریافت نمودند.

در‌ برنامه که به همین منظور در وزارت امور شهدا و معلولین تدویر یافته بود، در آن محترم مولوی ثنأالله فرقانی رئیس امور خدمات اجتماعی، محترم مولوی مطیع الله آمر نظارت از تطبیق پروژه های ریاست نظارت و ارزیابی وزارت امور شهدا و معلولین و برخی از مسؤلین بنیاد قطرالخیریه نیز اشتراک ورزیده بودند

 طی این برنامه بسته های کمکی که شامل ( آرد، برنج، روغن، لوبیا، دال نخود، آرد سوجی، مکرونی، بوره و چای) می شد از سوی بنیاد خیریه متذکره در هماهنگی با  وزارت امور شهدا و معلولین به مستحقین توزیع گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۱:۴۷
Background image

به نه صد (۹۰۰) تن افراد مستحق در وزارت امور شهدا و معلولین مساعدت توزیع گردید

وزارت امور شهدا و معلولین به همکاری و هماهنگی یک مؤسسه خیریه در این وزارت به نه صد (۹۰۰) تن ایتام، خانم های بیوه، معلولین و اشخاص نیازمند بسته های مواد خوراکی که شامل آرد، روغن، برنج،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۹
Background image

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین با رئيس بنیاد خیریه قمر ملاقات نمود

محترم الحاج ملا عبدالمجید آخند وزیر امور شهدا و معلولین با محترم رحمت الله نوروز رئیس بنیاد خیریه قمر در دفتر کاری اش ملاقات نمود، در این ملاقات محترم الحاج ملا عبدالرزاق آخند معین. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۵
Background image

هیئت ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کندز روند کاری مدیریت مربوطه این ریاست در ولسوالی امام صاحب را مورد بررسی قرار دادند

هئیتی به سرپرستی محترم مولوی نقیب الله سنان رئیس امور شهدا و معلولین ولایت کندز که محترم مولوی رحمت الله حقبین آمر امور شهدا و معلولین و محترم عبدالرحمن درویش، مدیر محاسبه شهدا، وی را. . .

BACK TO NEWS