دوصدو پنجاه (۲۵۰) تن ایتام، زنان بیوه و معلولین در ولایت قندهار کمک دریافت نمودند

nasrat_admin
شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۲:۸
mmd

به اثر سعی و تلاش مسؤلین ریاست امور شهدا و معلولین ولایت قندهار و با حمایت مالی یک بنیاد خیریه مساعدت های که شامل (لباس مردانه و زنانه، چادر، کفش و همچنین میوه خشک عیدی) می شد، به (۲۵۰) تن ایتام، زنان بیوه و معلولین توزیع گردید.

در این برنامه ایتام، زنان بیوه‌ و معلولین از کمک‌های فوق ابراز خرسندی کردند که علاوه بر کمک‌های نقدی، از سایر کمک‌های مالی، خوراکی و غیرخوراکی مؤسسات و بنیاد های خیریه نیز بهره‌مند شدند. آنها همچنان از موسسات بین المللی و بنیادهای خیریه تقاضا نمودند تا به آنها در بخش های مالی، خوراکی و غیر خوراکی کمک های بیشتر را انجام دهند.

شایان ذکر است که این بنیاد خیریه قبلاً نیز به ایتام، زنان بیوه و معلولین ولایت قندهار مواد خوراکی و غیرخوراکی و کمک های نقدی ارائه کرده است.

مسؤلین ریاست امور شهدا و معلولین ولایت قندهار از مساعدت های یاد شده قدردانی نموده و همچنان بر تداوم کمک ها و همکاری های مشابه بیشتر تاکید نمودند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۸:۵۱
Background image

دوصد (۲۰۰) تن یتیم مستحق در ولایت کاپیسا کمک دریافت نمودند

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کاپیسا با حمایت مالی موسسهٔ خیریه زکات مسلمانان آمریکا به (۲۰۰)تن یتیم در این ولایت کمک توزیع کرد.

این کمک ها شامل پول نقد و البسه می شد که برای هر یتیم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۱۴
Background image

هیئت مؤظف ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا روند تصغیهٔ خانه به خانه ایتام، خانم خای بیوه و معلولین را در ولسوالی سید کرم آن ولایت آغاز نمود

به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در روند تثبیت و ثبت نام ایتام، زنان بیوه و معلولین، تیم های بررسی و تصفیه تعیین شده در مرکز و ولسوالی ها، خانه های ایتام، خانم های بیوه و معلولین را از نزدیک. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۹
Background image

دوصد پنجاه (۲۵۰) خانواده نیازمند در ولایت کنر کمک های مواد غذایی دریافت نمودند

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کنر در هماهنگی با مؤسسهٔ (HHRD) در ولسوالی شیگل آن ولایت مواد خوراکی که شامل آرد، برنج، روغن، لوبیا، بوره و نمک میشد برای (۲۵۰) خانواده مستحق توزیع نمود.. . .

BACK TO NEWS