گزارش پرداخت حقوق سال ۱۳۹۹ شهدا و معلولین نظامی و ملکی ولایت کندز

content_admin
ds

گزارش پرداخت حقوق سال ۱۳۹۹ شهدا و معلولین نظامی و ملکی ولایت کندز

بر اساس فیصله هیئت رهبری وزارت دولت در امور شهدا و معلولین، کار پرداخت حقوق سال ۱۳۹۹ معلولین نظامی و ملکی ولایت کندز آغاز شده است.

بر بنیاد گزارش آمریت امور شهدا و معلولین ولایت متذکره، حقوق شش ماه (۴۴۰) تن از شهدای نظامی به حسابات بانکی شان انتقال گردیده و (۲۷۳۰۰۰۰۰) افغانی بودجه به آنان تخصیص یافته است. پرداخت حقوق بقیه (۲۱۸۶) تن از شهدا در حال اجرا بوده که عنقریب به حسابات بانکی شان انتقال می‌گردد، به آنان نیز (۱۴۱۰۵۰۰۰۰) افغانی بودجه در نظر گرفته شده.
(۳۱۷) تن معلولین نظامی حقوق شش ماه خویش را دریافت نموده اند و (۱۸۴۷۹۹۰۷) افغانی بودجه به ایشان اختصاص داده شده است. حقوق بقیه (۲۰) تن دیگر نیز زیر کار است که (۱۹۰۰۰۰۰) افغانی بودجه به آنان در نظر است.
کار پرداخت حقوق (۱۱۰۰) تن شهدای ملکی در حال اجرا می‌باشد که برای یک ساله حقوق آنان (۴۹۵۰۰۰۰۰) افغانی بودجه در نظر گرفته شده است. به همین ترتیب برای (۳۳۱۲) تن معلولین (۱۴۹۰۴۰۰۰۰) افغانی بودجه تخصیص داده شده که کار پرداخت حقوق شان در حال پروسس می‌‌باشد و عنقریب به حسابات بانکی شان انتقال می‌گردد.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۹ - ۱۲:۵۷
Background image

نشست شورای رهبری وزارت امور شهدا و معلولین برگزار شد

نشست شورای رهبری وزارت امور شهدا و معلولین به ریاست ملا عبدالمجید آخند سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین با اشتراک مولوی عبدالرزاق آخند معین تخنیکی و مسلکی، شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین . . .

پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۷ - ۱۰:۳۲
Background image

اطلاعیه

فراخوان مشارکت دولتداری باز درباره جمع آوری موضوعات پیشنهادی اقشار مختلف جامعه جهت شمولیت در بنامه عملی ملی -3

 

دوشنبه ۱۴۰۰/۴/۷ - ۱۵:۳۰
Background image

اطلاعیه

به اطلاع عموم ورثه‌ی محترم شهدا رسانیده می‌شود، کسانی‌که (فورم تایید وجود ورثه) خویش را دریافت نکرده است، لطف نموده هرچه زود تر به وزارت مراجعه نموده و فورم تایید وجود ورثه را اخذ و . . .

بازگشت به اطلاعیه ها