کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی وزارت امور شهدا و معلولین، جلسه برگزار نمود

nasrat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۸

کمیته طرزالعمل صندوق حمایوی که قبلا در این وزارت ایجاد گردیده، جلسه را در ریاست منابع بشری این وزارت برگزار نموده و در آن پیرامون ایجاد و ترتیب طرزالعمل تمویل و تقسیم صندوق حمایوی ایتام، زنان بیوه، معلولین و خانواده های بی بضاعت بحث همه جانبه صورت گرفت.

در این جلسه محترم مولوی محمد موسی صدیقی رئیس منابع بشری، محترم مفتی عبدالاحد مسعود رئیس دعوت و ارشاد، محترم سيد محمد هاشمی کارمند رياست دفتر وزارت  و اعضای دیگر این کمیته اشتراک  ورزیده بودند.

قابل ذکر است که این صندوق قبلاً به منظور حمایت از ایتام، خانم های بیوه، معلولین و افراد نیازمند ایجاد گردیده است که از سوی رهبری و کارمندان وزارت امور شهدا و معلولین با این صندوق هر ماه مساعدت مالی صورت میگیرد.

قابل یادآوريست که با نهایی شدن این طرز العمل  حساب بانکی از طرف وزارت محترم مالیه عملاً افتتاح خواهند گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۲:۴۴
Background image

جلسه به منظور بهبود روند کاری در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت تخار دایر گردید

جلسه فوق الذکر که به ریاست محترم مولوی فضل الحق رسا رئیس امور شهدا و معلولین ولایت تخار تدویر یافته بود، در آن مدیران ولسوالی ها و کارمندان مربوطه آن ریاست اشتراک ورزیده بودند.

در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۱:۴۹
Background image

جلسۀ اداری به منظور بهبود روند کاری در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت هلمند تدویر گردید

جلسه متذکره که به ریاست رئیس امور شهدا و معلولین ولایت هلمند تدویر یافته بود، در آن کارمندان ریاست متذکره اشتراک ورزیده بودند.

رئیس امور شهدا و معلولین آن ولایت در این جلسه پیرامون. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۷
Background image

جلسه به منظور بهبود روند کاری در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پنجشیر تدویر گردید

جلسه متذکره که به ریاست محترم مولوی کمال الدین رحیمي رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پنجشبر تدویر یافته بود، در آن کارمندان ریاست متذکره و مدیران مربوطه ولسوالی های آن ولایت اشتراک. . .

BACK TO NEWS