وزارت امور شهدا و معلولین از آغاز روند توزیع زمین به خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور استقبال می‌نماید

sadiq_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۴/۱۰ - ۱۰:۱۳
s

وزارت امور شهدا و معلولین از آغاز روند توزیع زمین به خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور استقبال می‌نماید

وزارت امور شهدا و معلولین، از اقدام جلالتمآب رئیس جمهور جمهوری اسلامی افغانستان مبنی بر آغاز توزیع 10 هزار نمره زمین به خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی و شهدای محراب صمیمانه‌ تشکری و قدردانی می‌نماید.

همچنین این وزارت از تلاش‌های بی‌دریغ معاون صاحب اول ریاست جمهوری جناب امرالله صالح، نهادهای ذیربط و همکاران تخنیکی که زمینه‌های آغاز روند توزیع زمین‌ را به این قشر با افتخار کشور فراهم نمودند نیز سپاسگزار و قدردان است.

روند توزیع 10 هزار نمره زمین به خانواده‌های شهدای قوای مسلح، بعد از ظهر دیروز، توسط جلالتمآب رئیس جمهور غنی، نشان‌دهنده‌ی ارج‌گذاری دولت و ملت به رشادت‌ها، قهرمانی‌ها و قربانی‌هایی است که شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی در راه حفظ استقلال، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی افغانستان از خود نشان‌داده‌اند.

وزارت امور شهدا و معلولین به این باور است که توزیع زمین به ورثه‌ی شهدای قوای مسلح، به هیچ صورت، بدیل جانفشانی‌ها و قربانی‌های نیروهای امنیتی و دفاعی که از جان و خون شان برای دفاع از آزادی، استقلال و حاکمیت ملی افغانستان مایه گذاشتند، شده نمی‌تواند؛ اما آغاز توزیع ۱۰هزار نمره زمین به ورثه‌ی آنها، در واقعیت امر نشان‌دهنده‌ی ارزش‌گذاردن به قهرمانی‌ها و قربانی‌های آنان است.

وزارت امور شهدا و معلولین، ضمن استقبال از آغاز روند توزیع زمین‌ به خانواده‌های شهدای قوای مسلح و پاسداری از قربانی‌ها و جانفشانی‌های نیروهای امنیتی و دفاعی، اعلام هر نوع همکاری را با نهادهای ذیربط در روند تثبیت و توزیع زمین به این قشر پر افتخار کشور می‌نماید.

همچنان وزارت امور شهدا و معلولین متعهد به تأمین شفافیت و مبارزه با فساد در روند توزیع زمین‌ به نیروهای امنیتی بوده و در هماهنگی و همکاری نزدیک با سایر نهادهای ذیربط برای رساندن حق به حق‌دار از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهد ورزید.

باحرمت

پوهنمل حمیدالله فاروقی

سرپرست و نامزد وزیر وزارت امور شهدا و معلولین

کابل – ۱۰ سرطان - ۱۴۰۰

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۸:۴۲
Background image

ورکشاپ آموزشی برای مدیران هشت ولسوالی ولایت پکتیا در ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت برگزار شد

ورکشاپ متذکره که با حضور داشت محترم مولوی محمد نبی محمدی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا برگزار گردید، در آن به مدیران مربوطه هشت ولسوالی آن ولایت بر اساس فیصله جدید رهبری وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۸:۱۳
Background image

با دوصدو هفتاد (۲۷۰) خانواده فدایان (استشهادیان)در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی صورت گرفته است

بر اساس هدایت رهبری وزارت امور شهدا و معلولین و با سعی و تلاش آمریت شهدای خاص به (۲۷۰) خانواده های فدایان (استشهادیان) در ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست و غزنی کمک های نقدی مدنظر گرفته شده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۱:۳۲
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا با تعدادی خانواده های شهدا در ولسوالی اُرگون کمک نقدی نمود

محترم مولوی محمد نبی وهاج، رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا را که مدیران امور شهدا و معلولین ولسوالی های یوسف خیل و اُرگون همراهی می نمود، ضمن ملاقات با برخی خانواده های شهدای. . .

BACK TO NEWS