سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین با نمایندگان موسسه خیریه کشور مالیزیا دیدن نمود

farahmand_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۸/۲۶ - ۱۳:۴۳
mmd

ملا عبدالمجید آخوند سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین با محمد اپندی رییس موسسه امل و ذوالکفل رییس موسسه خیریه (Muslim care) دیدن نمود.

در آغاز محمد اپندی رییس موسسه خیریه امل از مشکلات ورثه شهدا و معلولین یاد نموده و رنج افغان‌ها را رنج خود شأن دانست.

در جلسه نامبرده موسسات خیریه از کمک های کوتاه مدت و دراز مدت اطمینان داده و تصریح کرد که کمک‌های کوتاه مدت مواد خوراکی بوده و کمک‌های دراز مدت حفر چاه و اعمار مساجد است که در کابل نیز از اعمار مسجد اطمینان دادند.

 ذوالکفل رییس موسسه خیریه Muslim care  گفت؛ هدف از آمدن ما وضعیت افغانستان را از نزدیک بی بینیم و صدای مردم شما را به گوش مقامات مالیزیا برسانیم. او همچنان از حمایت مردم و موسسات خیریه مالیزیا اطمینان داده و یاد آور شد که ما با ده موسسه خیریه همکار هستیم و این حمایت ها در جهت کاریابی به خانم‌های بیوه، یتیمان و افراد مستضعف خواهد بود تا بیشتر افغان‌ها به کار مصروف شود.

ملا عبدالمجید آخوند وزیر امور شهدا و معلولین در این دیدار گفت؛ در ولایات کابل، ننگرهار، کندهار و شماری دیگر ولایات شفاخانه های برای ساخت اعضای مصنوعی موجود است و به طور کامل فعال نیست و از آنها خواست تا در زمینه فعال سازی آن همکاری نمایند تا بر روی افراد دارای معلولیت بار شود.

 رییس موسسات خیریه نامبرده نکات یادآوری شده را مهم خوانده و فعال سازی شفاخانه ها را با جبین باز پزیرفت.

در پایان آقای اپندی برای بلند کردن صدای مردم افغانستان از تدویر کنفرانس خبر داده و علاوه نمود و ما موسسات خیریه می‌توانیم صدای شما را در سطح جهان بلند کنیم.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۸:۴۲
Background image

ورکشاپ آموزشی برای مدیران هشت ولسوالی ولایت پکتیا در ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت برگزار شد

ورکشاپ متذکره که با حضور داشت محترم مولوی محمد نبی محمدی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا برگزار گردید، در آن به مدیران مربوطه هشت ولسوالی آن ولایت بر اساس فیصله جدید رهبری وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۸:۱۳
Background image

با دوصدو هفتاد (۲۷۰) خانواده فدایان (استشهادیان)در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی صورت گرفته است

بر اساس هدایت رهبری وزارت امور شهدا و معلولین و با سعی و تلاش آمریت شهدای خاص به (۲۷۰) خانواده های فدایان (استشهادیان) در ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست و غزنی کمک های نقدی مدنظر گرفته شده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۱:۳۲
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا با تعدادی خانواده های شهدا در ولسوالی اُرگون کمک نقدی نمود

محترم مولوی محمد نبی وهاج، رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا را که مدیران امور شهدا و معلولین ولسوالی های یوسف خیل و اُرگون همراهی می نمود، ضمن ملاقات با برخی خانواده های شهدای. . .

BACK TO NEWS