روی طرح یک باب کمپلکس بزرگ حرفوی برای افراد دارای معلولیت صحبت گردید

mmd_admin
چهارشنبه ۱۳۹۸/۷/۱۷ - ۱۴:۲۳
1

روی طرح یک باب کمپلکس بزرگ حرفوی برای افراد دارای معلولیت صحبت گردید

 

امروز سه شنبه (۱۶ میزان) رئیس و اعضای شرکت ساختمانی آریانا با جلالتمآب لعل‌الدین آریوبی وزیر دولت در امور شهداء و معلولین در تالار کنفرانس های غازی امان الله خان، نشستی را دایر نمود که در آن طرح ساخت یک باب کمپلکس وسیع تربیتی حرفوی را برای افراد دارای معلولیت پیشکش نمودند.

 

محترم ملک آریانا رییس شرکت ساختمانی آریانا طی سخنان خویش گفتند: این کمپلکس بزرگترین مرکز تربیتی برای افراد دارای معلولیت در سطح کشور می‌باشد که در آن بر علاوه آموزش های حرفوی و تربیتی؛ لیلیه، تفریگاه، ورزش، آشنایی با تکنالوژی معلوماتی و سایر سهولت ها برای این قشر در نظر گرفته شده است.

 

طرح ساخت آن از سوی مسوولین شرکت مذکور ترتیب و مورد پسند آقای آریوبی قرار گرفته فرمودند: که با تطبیق آن اکثر مشکلات افراد دارای معلولیت مرفوع خواهد شد.

 

آقای آریوبی در رابطه به مسوولین وزارت رهنمائی نموده افزودند: تا در قسمت مسایل تخنیکی با مسوولان شرکت ساختمانی آریانا تشریک مساعی نموده و در همه عرصه های مربوطه راه های گوناگونی را جستجو نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۸:۴۲
Background image

ورکشاپ آموزشی برای مدیران هشت ولسوالی ولایت پکتیا در ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت برگزار شد

ورکشاپ متذکره که با حضور داشت محترم مولوی محمد نبی محمدی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا برگزار گردید، در آن به مدیران مربوطه هشت ولسوالی آن ولایت بر اساس فیصله جدید رهبری وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۸:۱۳
Background image

با دوصدو هفتاد (۲۷۰) خانواده فدایان (استشهادیان)در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی صورت گرفته است

بر اساس هدایت رهبری وزارت امور شهدا و معلولین و با سعی و تلاش آمریت شهدای خاص به (۲۷۰) خانواده های فدایان (استشهادیان) در ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست و غزنی کمک های نقدی مدنظر گرفته شده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۱:۳۲
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا با تعدادی خانواده های شهدا در ولسوالی اُرگون کمک نقدی نمود

محترم مولوی محمد نبی وهاج، رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیکا را که مدیران امور شهدا و معلولین ولسوالی های یوسف خیل و اُرگون همراهی می نمود، ضمن ملاقات با برخی خانواده های شهدای. . .

BACK TO NEWS