رئیس عمومی مالی و اداری وزارت امور شهدا و معلولین به منظور فعال نمودن دوباره کال سنتر با نماینده شرکت مخابراتی افغان بیسیم ملاقات نمود

nasrat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۳۹

طی این ملاقات محترم مولوی کلیم الله افغان رئیس عمومی مالی و اداری، محترم مفتی فیصل خاموش رئیس اطلاعات و ارتباط عامه، نمایندگان آمریت های تکنالوجی معلوماتی و تدارکات این وزارت و شرکت مخابراتی افغان بیسیم حضور داشتند.

دراین ملاقات پیرامون چگونگی دوباره فعال سازی کال سنتر و همچنان مقروضیت کال سنتر بحث همه جانبه صورت گرفت.

به منظور فراهم نمودن سهولت های بیشتر و جلوگیری از ضیاع وقت مراجعین، قرار است کال سنتر این وزارت دوباره به فعالیت آغاز نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۵
Background image

هیئت ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کندز روند کاری مدیریت مربوطه این ریاست در ولسوالی امام صاحب را مورد بررسی قرار دادند

هئیتی به سرپرستی محترم مولوی نقیب الله سنان رئیس امور شهدا و معلولین ولایت کندز که محترم مولوی رحمت الله حقبین آمر امور شهدا و معلولین و محترم عبدالرحمن درویش، مدیر محاسبه شهدا، وی را. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۰
Background image

پول جمع آوری شده صندوق حمایوی وزارت امور شهدا و معلولین به هموطنان متضرر ناشی از سیلاب های اخیر در ولایت بغلان توزیع گردید

رهبری و کارمندان وزارت امور شهدا و معلولین یک صندوق حمایوی ویژه را برای کمک به ایتام، خانم های بیوه و معلولین مستحق ایجاد کرده اند  که هر ماه مقداری پول از معاشات شان را به شکل. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۰
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بادغیس با مسؤل ولایتی مؤسسه خیریه احساس ملاقات نمود

محترم شیخ محمد اسماعیل رحمانی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بادغیس با مسؤل مؤسسه خیریه احساس ملاقات نمودند، در این ملاقات مشکلات و چالش های اقتصادی فرا راه ایتام، خانم های بیوه و. . .

BACK TO NEWS