دوصدو پنجاه (۲۵۰) تن ایتام، زنان بیوه و افراد دارای معلولیت در وزارت امور شهدا و معلولین مساعدت دریافت نمودند

nasrat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۱۲:۳۵
mmd

مؤسسۀ تیکای کشور ترکیه در هماهنگی با وزارت امور شهدا و معلولین برای (۲۵۰) تن ایتام، زنان بیوه و افراد دارای معلولیت در وزارت امور شهدا و معلولین مساعدت های که شامل آرد، برنج، روغن، لوبیا، نخود، روب، بوره و چای می شد، توزیع نمودند.

مساعدت های متذکره در حضورداشت محترم ملا صدوخان حق شناس رئیس ارتباط خارجه و پلان، محترم مولوی ثنا‌ء الله فرقانی رئیس تنظیم خدمات اجتماعی و محترم فاضل آکن اردوغان رئیس مؤسسۀ تیکا توزیع گردید.

محترم ملا صدوخان حق شناس حین توزیع مساعدت ها صحبت نموده افزود: در نتیجه جنگ های چهل سال در این کشور افراد زیادی متحمل خسارات هنگفت گردیده اند و در این میان یتیمان، خانم های بیوه و معلولین از آسیب دیده ترین قشر جامعه است که هدف اساسی این وزارت هم ارائه خدمات بهتر به آنها میباشند.

در عین حال محترم فاضل آکن اردوغان پیرامون فعالیت های این مؤسسۀ معلومات همه جانبه ارائه نموده گفت: مؤسسۀ تیکا متعهد به رسانیدن کمک ها به قشر نیازمند جامعه بوده و این مؤسسه مصمم است تا روند کمک های خویش را به این قشر نیازمند تداوم ببخشند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۷
Background image

جلسه به منظور بهبود روند کاری در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت پنجشیر تدویر گردید

جلسه متذکره که به ریاست محترم مولوی کمال الدین رحیمي رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پنجشبر تدویر یافته بود، در آن کارمندان ریاست متذکره و مدیران مربوطه ولسوالی های آن ولایت اشتراک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۷:۵۸
Background image

برای پنجصد (۵۰۰) تن ایتام در ولایت لغمان مواد خوراکی توزیع گردید

مؤسسه خیریه (HHRD) در هماهنگی با ریاست امور شهدا و معلولین ولایت لغمان برای پنجصد(۵۰۰)  تن ایتام مستحق مواد خوراکی که شامل آرد، برنج، روغن، بوره، لوبیا، و نمک می شد، توزیع نمودند.

در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۴:۵۸
Background image

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین امور شهدا و معلولین از روند ساخت مسجد در صحن این وزارت بازدید بعمل آورد

محترم شیخ صاحب عبدالحکیم حقانی معین امور شهدا و معلولین وزارت امور شهدا و معلولین که محترم مفتی فیصل خاموش رئیس اطلاعات و ارتباط عامه این وزارت و محترم مولوی سردار محمد حبیب رئیس اداری. . .

BACK TO NEWS