سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین نظریات و خواسته های مراجعین را جویا شدند

sadiq_admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۸
cs

سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین نظریات و خواسته های مراجعین را جویا شدند

پوهنمل حمیدالله فاروقی سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین روز ( دوشنبه، مورخ 18 حوت) در صف مراجعین حضور یافته؛ پیشنهادات، مشکلات و نظریات آنها را از نزدیک استماع نمودند.

آقای فاروقی در دیدار با مراجعین بیان نمود که همه مسوولین و کارمندان این اداره در خدمت شما هستند و همه مسوولیت دارند که کارهای شما را به اسرع وقت انجام دهند. اگر در انجام کاری تعلل و سهل انگاری صورت می گیرد با ما شریک نمایید تا در زمینه رسیدگی گردد.

سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین در پاسخ به تاخیر پرداخت حقوق تعدادی از ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت گفت: ممکن است در میان کارت های ورثه شهدا و اشخاص دارای معلولیت کارت های خیالی وجود داشته باشند و در زمینه به حکم ریاست جمهوری کمیته با صلاحیت توظیف شده است تا تمام اسناد را بررسی نموده و افراد خیالی را شناسایی نمایند و حق را به حق دار بسپارند.

آقای فاروقی از همه خواستند که برای تامین شفافیت و از بین بردن فساد سهم بگیرند و برای محو فساد تمام ورثه شهدا و اشخاص دارای معلولیت تذکره الکترونیکی اخذ نمایند و حقوق سال 1400 نیز مشروط به داشتن تذکره الکترونیکی است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۳:۱۸
Background image

جلسه اداری به منظور بهبود روند کاری در ریاست منابع بشري وزارت امور شهدا و معلولین تدویر یافت

جلسۀ متذکره که به سرپرستی محترم مولوی محمد موسی صدیقی رئیس منابع بشری وزارت امورشهدا و معلولین دایر گردید، در آن محترم محمد انور سخی زاده آمر استخدام، محترم کریم الله فاروقی آمر ارزیابی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۸:۴۲
Background image

ورکشاپ آموزشی برای مدیران هشت ولسوالی ولایت پکتیا در ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت برگزار شد

ورکشاپ متذکره که با حضور داشت محترم مولوی محمد نبی محمدی رئیس امور شهدا و معلولین ولایت پکتیا برگزار گردید، در آن به مدیران مربوطه هشت ولسوالی آن ولایت بر اساس فیصله جدید رهبری وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۳:۱۸
Background image

رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بلخ با ورثۀ شهدا و معلولین در ولسوالی البرز آن ولایت ملاقات نمود

محترم مولوی جان محمد حکمت رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بلخ در این ملاقات پیرامون کمک های نقدی ماهانه به ایتام، زنان بیوه و معلولین صحبت نموده افزود: الحمدلله وزارت امور شهدا و معلولین. . .

BACK TO NEWS